Wysyłka zamówień

  1. Poprawnie złożone zamówienia wysyłamy w ciągu 24 godzin roboczych. W przypadku przesyłek niestandardowych bądź paletowych czas wysyłki może wydłużyć się do 48-72 godzin, przy czym klient zostanie poinformowany.
 

Ceny i metody płatności

  1. Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki.
  2. Klient ma możliwość uiszczenia wpłaty:
    • przelewem na numer konta bankowego PL
    • za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl
    • płatność za pobraniem w momencie doręczenia przesyłki
 

Formy płatności

  • ODBIÓR OSOBISTY - przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu (po wcześniejszym ustaleniu)
  • KURIER - POBRANIE - płatność za pobraniem
  • PRZEDPŁATA NA KONTO - (zamówiony towar zostanie wysłany bezpośrednio po odnotowaniu wpływu na konto kwoty stanowiącej równowartość transakcji)
 

Koszt przesyłki

Do każdego zamówienia doliczany jest koszt przesyłki uzależniony od formy wysyłki i wagi przesyłki. Koszt przesyłki jest wyliczany w trakcie składania zamówienia (po wybraniu formy wysyłki). Paczki wysyłane są po przedpłacie (przelewem) lub przy wybraniu sposobu dostawy (płatność przy odbiorze / pobranie).

Spedytorzy, z których usług korzystamy:

  • Kurier DPD
  • InPost
  • Poczta Polska
 

Warunki dostawy zamówień

  1. Wszelkie szczegółowe regulacje związane z przesyłką towarów określone są w regulaminach, Firmy kurierskiej DPD, InPost oraz Poczty Polskiej.
  2. PRIMO zobowiązuje się do rozpatrzenia złożonego w dzień powszedni zamówienia najpóźniej w terminie 48 godzin roboczych od momentu złożenia go przez formularz. Zamówienia złożone w niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
  3. W wyjątkowych sytuacjach wysyłka towaru może być opóźniona, przy czym klient zostanie poinformowany o takiej sytuacji, najpóźniej w terminie 24 godzin roboczych od momentu złożenia go przez formularz.