Wysyłka zamówień
- Poprawnie złożone zamówienia wysyłamy w ciągu 24 godzin roboczych. W przypadku przesyłek niestandardowych bądź paletowych czas wysyłki może wydłużyć się do 48-72 godzin, przy czym klient zostanie poinformowany.
Ceny i metody płatności
- Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki.
- Klient ma możliwość uiszczenia wpłaty:
- przelewem na numer konta bankowego PL
- za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl
- płatność za pobraniem w momencie doręczenia przesyłki
Formy płatności
- ODBIÓR OSOBISTY - przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu (po wcześniejszym ustaleniu)
- KURIER - POBRANIE - płatność za pobraniem
- PRZEDPŁATA NA KONTO - (zamówiony towar zostanie wysłany bezpośrednio po odnotowaniu wpływu na konto kwoty stanowiącej równowartość transakcji)
Koszt przesyłki
Do każdego zamówienia doliczany jest koszt przesyłki uzależniony od formy wysyłki i wagi przesyłki. Koszt przesyłki jest wyliczany w trakcie składania zamówienia (po wybraniu formy wysyłki). Paczki wysyłane są po przedpłacie (przelewem) lub przy wybraniu sposobu dostawy (płatność przy odbiorze / pobranie).
Spedytorzy, z których usług korzystamy:
- Kurier DPD
- InPost
- Poczta Polska
Warunki dostawy zamówień
- Wszelkie szczegółowe regulacje związane z przesyłką towarów określone są w regulaminach, Firmy kurierskiej DPD, InPost oraz Poczty Polskiej.
- PRIMO zobowiązuje się do rozpatrzenia złożonego w dzień powszedni zamówienia najpóźniej w terminie 48 godzin roboczych od momentu złożenia go przez formularz. Zamówienia złożone w niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
- W wyjątkowych sytuacjach wysyłka towaru może być opóźniona, przy czym klient zostanie poinformowany o takiej sytuacji, najpóźniej w terminie 24 godzin roboczych od momentu złożenia go przez formularz.