Staramy się rozwiązywać wszelkie Państwa problemy związane z użytkowaniem naszych towarów.
Pomoc w kwestii problemów technicznych i usterek zapewni Wam nasz serwis.
Natomiast wszelkie inne pytania i wątpliwości:
Telefon: 604 065 219
W wiadomościach e-mail prosimy o podanie:
Kupujący może zgłosić reklamację towaru drogą elektroniczną na adres: serwis@primobass.pl (forma preferowana przez sprzedającego).
ul. Krakowska 95A
34-120 Andrychów
Pomoc w kwestii problemów technicznych i usterek zapewni Wam nasz serwis.
Natomiast wszelkie inne pytania i wątpliwości:
Kontakt z naszym serwisem
E-mail: serwis@primobass.plTelefon: 604 065 219
W wiadomościach e-mail prosimy o podanie:
- nazwy urządzenia,
- modelu urządzenia,
- rodzaju problemu,
- danych kontaktowych.
Kupujący może zgłosić reklamację towaru drogą elektroniczną na adres: serwis@primobass.pl (forma preferowana przez sprzedającego).
Adres wysyłki reklamowanego towaru
Primoul. Krakowska 95A
34-120 Andrychów
Prosimy o odsyłanie produktu w oryginalnym opakowaniu. Jeżeli Nabywca nie posiada już oryginalnego opakowania, uprasza się o odesłanie produktu w innym opakowaniu zabezpieczającym do transportu, w celu uniknięcia uszkodzenia produktu podczas przewozu do Sprzedającego.
Reklamacje i gwarancje
- Wszystkie produkty w sklepie posiadają 12-miesięczną gwarancję
- 24 miesiące z tytułu rękojmi
- Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu (np. paragon, faktura, wyciąg z karty), który należy okazać w serwisie lub przesłać jego kopię.