Staramy się rozwiązywać wszelkie Państwa problemy związane z użytkowaniem naszych towarów.
Pomoc w kwestii problemów technicznych i usterek zapewni Wam nasz serwis.
Natomiast wszelkie inne pytania i wątpliwości:

Kontakt z naszym serwisem

E-mail: serwis@primobass.pl
Telefon: 604 065 219

W wiadomościach e-mail prosimy o podanie:
  • nazwy urządzenia,
  • modelu urządzenia,
  • rodzaju problemu,
  • danych kontaktowych.
Pamiętaj! Prawidłowo opisany problem ułatwi naszym serwisantom zlokalizowanie usterki oraz znacznie skróci czas naprawy lub wymiany uszkodzonego produktu.
Kupujący może zgłosić reklamację towaru drogą elektroniczną na adres: serwis@primobass.pl (forma preferowana przez sprzedającego).


Adres wysyłki reklamowanego towaru

Primo
ul. Krakowska 95A
34-120 Andrychów

Prosimy o odsyłanie produktu w oryginalnym opakowaniu. Jeżeli Nabywca nie posiada już oryginalnego opakowania, uprasza się o odesłanie produktu w innym opakowaniu zabezpieczającym do transportu, w celu uniknięcia uszkodzenia produktu podczas przewozu do Sprzedającego.


Reklamacje i gwarancje

  • Wszystkie produkty w sklepie posiadają 12-miesięczną gwarancję
  • 24 miesiące z tytułu rękojmi
  • Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu (np. paragon, faktura, wyciąg z karty), który należy okazać w serwisie lub przesłać jego kopię.