- POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sklep internetowy działający pod adresami: www.primobass.pl
Prowadzący działalność: Primo ul. Włókniarzy 26/48 34-120 Andrychów- Sklep internetowy obsługiwany jest przez firmę PRIMO, z siedzibą w Andrychowie ul. Krakowskiej 95A , działającą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej miasta Andrychów pod numerem REGON 852638898, NIP: 551-144-44-62.
- WARUNKI DOKONYWANIA ZAKUPÓW
- Do zakupów w sklepie internetowym upoważnione są wyłącznie osoby pełnoletnie.
- Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest:
- prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia
- wybór sposobu wysyłki
- wybór formy płatności
- wysłanie zamówienia (wciśnięcie odpowiedniego przycisku w ostatnim kroku składania zamówienia)
- Wysyłając zamówienie, zamawiający oświadcza, że zapoznał się z treścią regulaminu sklepu i akceptuje jego postanowienia. W przypadku niedotrzymania przez zamawiającego postanowień regulaminu firma PRIMO jest uprawniona do unieważnienia złożonego zamówienia.
- Sklep internetowy przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
- Firma PRIMO Janusz Głogowski zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie wypełnionych formularzy zamówienia. Podobnie, zamówienia będą odrzucane, jeśli przesyłka nie zostanie odebrana od kuriera.
- Zamawiający może wprowadzić ewentualne korekty do zamówienia kontaktując się z nami telefonicznie: 604 065 219, bądź pocztą elektroniczną: biuro@primobass.pl
- Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Firma PRIMO zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez uprzedniego informowania o tym, z zastrzeżeniem co do produktów będących elementami zamówień, które są w trakcie realizacji. W takich przypadkach firma Bass s.c. zobowiązuje się do poinformowania niezwłocznie zamawiającego o zaistniałej sytuacji. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane. Zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji, które zostały już ostatecznie potwierdzone i zapłacone.
- PRIMO prowadząca sklep internetowy, wystawia dokument sprzedaży - (paragon/faktura). W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT w formularzu zamówienia należy wpisać dokładne dane konieczne do poprawnego wystawienia faktury VAT.
- Składający zamówienie upoważniam firmę PRIMO do wystawienia faktury/paragonu bez podpisu odbiorcy.
- Informacje o poszczególnych etapach realizacji zamówienia są widoczne w "Panelu Klienta" (który jest dostępny po kliknięciu w link "Moje konto" i zalogowaniu się) -> zakładka "Transakcje".
- W momencie składania zamówienia klient wybiera jeden z trzech sposobów płatności:
- "ODBIÓR OSOBISTY" - przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu ( po wcześniejszym ustaleniu)
- "KURIER - POBRANIE" - płatność za pobraniem
- "PRZEDPŁATA NA KONTO" (zamówiony towar zostanie wysłany bezpośrednio po odnotowaniu wpływu na konto kwoty stanowiącej równowartość transakcji):
Nr konta bankowego: PKO 84 1020 1433 0000 1702 0008 7429
Primo
ul. Krakowska 95A
34-120 Andrychów
Uwaga: Jeżeli wybrałeś formę zapłaty jako przelew, zaczekaj na potwierdzenie o możliwości realizacji zamówienia (uwidocznione w "Panelu Klienta" - patrz punkt 2.10 niniejszego regulaminu). Nie dokonuj przedpłaty przed tym potwierdzeniem.
- Do każdego zamówienia doliczany jest koszt przesyłki uzależniony od formy wysyłki i wagi przesyłki. Koszt przesyłki jest wyliczany w trakcie składania zamówienia (po wybraniu formy wysyłki). Paczki wysyłane są po przedpłacie (przelewem) lub przy wybraniu sposobu dostawy (płatność przy odbiorze / pobranie).
- Koszt przesyłki przy zamówieniu o wartości brutto powyżej 5000 zł można negocjować.
- Wszelkie szczegółowe regulacje związane z przesyłką towarów określone są w regulaminach, Firmy kurierskiej DPD, InPost oraz Poczty Polskiej.
- PRIMO zobowiązuje się do rozpatrzenia złożonego w dzień powszedni zamówienia najpóźniej w terminie 48 godzin roboczych od momentu złożenia go przez formularz. Zamówienia złożone w niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
W wyjątkowych sytuacjach wysyłka towaru może być opóźniona przy czym klient zostanie poinformowany o takiej sytuacji ,najpóźniej w terminie 24 godzin roboczych od momentu złożenia go przez formularz. - Rozpatrzenie złożonego zamówienia polega na:
- sprawdzeniu przez PRIMO kompletności wysłanych danych
- sprawdzeniu dostępności produktów
- W przypadku braku towaru firma PRIMO zobowiązuje się do poinformowania niezwłocznie zamawiającego o zaistniałej sytuacji. Dodatkowo odpowiednia informacja pojawi się w "Panelu Klienta" - patrz punkt 2.10 niniejszego regulaminu.
- Po pozytywnym rozpatrzeniu złożonego zamówienia pojawi się odpowiednia informacja w "Panelu Klienta" (patrz punkt 2.10 niniejszego regulaminu). Od tego momentu oczekujemy na przelew.
- Po odnotowaniu wpływu na konto odpowiednich środków zamówiony towar zostanie niezwłocznie wysłany (informacja o tym pojawi się w "Panelu Klienta" - patrz punkt 2.10 niniejszego regulaminu).
- Możliwa jest dostawa poza granice Polski - w takim przypadku zamawiający powinien się z nami skontaktować: 512 288 201.
- Każdy zamówiony towar jest wysyłany w oryginalnym opakowaniu, chroniącym produkt w czasie transportu.
- Wszystkie przesyłki są ubezpieczone na wypadek zaginięcia lub uszkodzenia podczas transportu.
- Wszystkie produkty w sklepie posiadają 12-miesięczną gwarancję. Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura), który należy okazać.
- Wysyłka reklamowanego towaru odbywa się na koszt odbiorcy. Po usunięciu wad zakupiony produkt jest odsyłany do nabywcy na koszt PRIMO.
- Sprzedający ponosi całkowitą odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług spedycyjnych realizowanych przez kuriera lub Pocztę Polską.
- Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) klient ma prawo do zwrotu kupionego towaru w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki, bez względu na przyczynę.
Zakupiony towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że:
- nie nosi śladów użytkowania,
- towar znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu.
- Do odsyłanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu towaru (paragon fiskalny, faktura VAT) i numer konta bankowego.
- Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego zwrotu wartości produktu, nie później niż w ciągu 14 dni, przelewem, na konto wskazane przez Kupującego.
- Kwota podlegająca zwrotowi to należność z faktury otrzymanej wraz z zamówionym towarem. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.
- Zwracany towar klient odsyła na własny koszt.
- Wypełnienie formularza z danymi zamawiającego równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Wyjątkiem jest firma Grupa Allegro Sp. z o.o. o czym traktuje punkt 9.2 niniejszego regulaminu.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przekazanie adresu e-mail z formularza z danymi zamawiającego do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez Sklep PRIMO oraz Grupa Allegro Sp. z o.o. danych osobowych w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie PRIMO (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r.).
- Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek poprzez "Panel Klienta", a także usunięcia z bazy danych.
- PRIMO zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych".
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.
W przypadku chęci zamówienia hurtowego prosimy o kontakt na adres e-mail: biuro@primobass.pl. Wszelkie opinie i zapytania dotyczące pracy sklepu prosimy kierować mailowo.